Portal Klienta
Dzięki Portalowi Klienta masz bezpłatny dostęp do:
- faktury elektronicznej,
- szczegółów kontraktów,
- rejestru spraw i śledzenia ich realizacji,
- danych zawartych w systemach.
Dziękujemy za wybór oferty finansowej Volkswagen Financial Services.
Dzięki Portalowi Klienta masz bezpłatny dostęp do:
O tym, że nowy samochód jest gotowy do odbioru zostaniesz poinformowany przez pracownika salonu dealerskiego, u którego procesowany był Twój wniosek.
Zapoznaj się z „Przewodnikiem użytkowania i zwrotu pojazdu” oraz dowiedz się, jakie dokumenty i elementy wyposażenia powinny zostać przygotowane do zwrotu.
Centrum Techniczne Volkswagen Financial Services umówi termin wykonania usługi a jeżeli jest to konieczne to również zapewni holowanie pojazdu do Autoryzowanej Stacji Obsługi.
Opony to jeden z najważniejszych elementów samochodu - wpływają na bezpieczeństwo i komfort jazdy.
W sytuacji wymagającej pomocy Assistance prosimy o sprawdzenie zakresu ochrony ubezpieczeniowej polisy OC/AC wystawionej dla leasingowanego pojazdu. W tym celu rekomendujemy kontakt z Towarzystwem Ubezpieczeniowym.
Jeżeli na leasingowanym pojeździe wystąpi szkoda komunikacyjna w pierwszej kolejności należy zgłosić szkodę w Towarzystwie Ubezpieczeniowym.
Przed wyjazdem za granicę warto również zapoznać się listą wyposażenia obowiązkowego pojazdu obowiązującą w danym państwie.
Informacja dotycząca mandatu zostanie przesłana przez uprawniony organ do Korzystającego.
W sprawie dokumentów pojazdu należy udać się do salonu, w którym została zawarta umowa leasingu.