Assistance / samochody
zastępcze

Klienci leasingowi

W sytuacji wymagającej pomocy Assistance prosimy o sprawdzenie zakresu ochrony ubezpieczeniowej polisy OC/AC wystawionej dla leasingowanego pojazdu. W tym celu rekomendujemy kontakt z Towarzystwem Ubezpieczeniowym.

Informację, czy przysługuje Ci auto zastępcze również uzyskasz u ubezpieczyciela wskazanego na polisie.

Klienci flotowi

Usługa Assistance jest świadczona w przypadku braku możliwości kontynuowania jazdy. Należy wtedy bezzwłocznie powiadomić Centrum Techniczne Volkswagen Financial Services (numer telefonu podany poniżej) i ustalić tryb dalszego działania.

 

+48 22 538 76 00 (Assistance czynne całą dobę)

 

Poniżej przykładowe sytuacje, w których należy skorzystać z usługi Assistance

  • Czerwona kontrolka na desce rozdzielczej;

  • Brak możliwości uruchomienia pojazdu;

  • Uszkodzone 2 i więcej opon.

Samochód zastępczy ma na celu zagwarantować użytkownikowi zachowanie mobilności.

Przypadki, w których przysługuje Użytkownikowi samochód zastępczy są wyszczególnione w zawartej z Volkswagen Financial Services umowie a w szczególności należą do nich:

  • Kolizja drogowa, która uniemożliwia kontynuowanie jazdy samochodem;

  • Awaria na drodze, która uniemożliwia kontynuowanie jazdy samochodem;

  • Przedłużająca się naprawa w serwisie.

Jaki samochód zastępczy i gdzie możesz go odebrać/zwrócić:

  • Organizowany jest samochód tej samej klasy;

  • Pojazd zastępczy podstawiony jest na miejsce awarii/kolizji ewentualnie do serwisu, do którego Twój samochód został zaholowany / jest naprawiany.

  • Zwrot pojazdu następuje w serwisie, w którym był Twój samochód naprawiany.

W jaki sposób uzyskać samochód zastępczy

  • W przypadku zapotrzebowania na samochód zastępczy należy powiadomić telefonicznie Volkswagen Financial Services (numer telefonu podany poniżej) i ustalić tryb działania.

W przypadku pytań lub konieczności uzyskania samochodu zastępczego, prosimy o kontakt z Centrum Technicznym Volkswagen Financial Services.

Potrzebujesz pomocy?